Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • Ik zoek een basisschool
    • Kiezen voor onze school
    • Toplessen door vakleerkrachten
    • IPC International Primary Curriculum
    • Kennis maken en aanmelden
    • Contact
    • Onze stichting
    • Oudertevredenheidsmonitor
    • Leerlingveiligheidsmonitor
    • Scholen op de kaart
  • Ons onderwijs
    • Missie, visie en motto
    • Aansluiten bij het kind
    • Hoe we lesgeven: EDI
    • Combinatiegroepen
    • De indeling van de kleutergroepen
    • IPC International Primary Curriculum
    • Schoolgids
    • Passend onderwijs
    • Pedagogisch vakmanschap
    • Kunst en cultuur
    • Onze stichting
    • Contact
    • Leerlingveiligheidsmonitor
  • Praktische info
    • Schoolvakanties
    • Protocollen
    • Team
    • Vacatures
    • Contact
  • Ouders
    • Medezeggenschapsraad
    • Activiteitencommissie
    • Onze stichting
    • Contact
    • Oudertevredenheidsmonitor
Openbaar onderwijs Iedereen is welkom
Great learning, great teaching, great fun!
Toplessen door vakleerkrachten
Kennis maken en aanmelden

Activiteitencommissie

De Activiteitencommisie (AC)

Onze school organiseert elk jaar een aantal leuke evenementen en activiteiten voor de leerlingen. Voor deze taak wordt de hulp ingeroepen van de activiteitencommissie (AC). De AC bestaat uit ouders, waarvan de kinderen onderwijs volgen op onze basisschool. Voor elke activiteit wordt jaarlijks een budget bepaald, dat wordt beheerd door de ouderraad (OR).

Een overzicht van de jaarlijkse activiteiten die worden georganiseerd:

- Lampionoptocht/Halloween

- Hulp bij de schoolfotograaf

- Kijkavond Kinderboekenweek

- Sinterklaas

- Kerst

- Pasen

- Koningsspelen

- Avondvierdaagse

- Schoolreis

De AC stelt voor elke activiteit een werkgroep samen, waarin altijd minimaal één lid van het team van leerkrachten is opgenomen. De betrokken leerkracht heeft altijd de eindverantwoordelijkheid over de activiteit. Naast de vergaderingen van de AC in zijn geheel vinden er voor elke activiteit ook enkele bijeenkomsten plaats per werkgroep.

De werkgroep van de activiteit levert na elke activiteit een verslag in, waarin het verloop en eventuele verbeterpunten worden aangegeven. De activiteit wordt naderhand altijd geëvalueerd in de AC-vergaderingen. De verslagen worden opgenomen in een draaiboek.

De AC vergadert 6 tot 8 keer per jaar. Voor het schooljaar 2018/2019 bestaat de commissie uit:

- Patricia Huisman, voorzitter.

- Yvonne Baars, secretaris.

- Carlien Aantjes, bestuurslid

- Jolijn Gent, bestuurslid

- Sandra Olofsen, bestuurslid

- Suzanne Wesselingh, bestuurslid

- Wendy van Dam, bestuurslid

Indien u vragen hebt voor de AC, of als ouder graag wilt deelnemen in de AC, dan kunt u dit persoonlijk doorgeven aan een van de leerkrachten of aan een van de leden van de AC. U kunt ook een mail sturen aan: ac.kranepoort@onderwijsprimair.nl

Voor betalingen aan de AC geld het volgende Rabobank Rekeningnummer: NL74 RABO 0322 5230 44

Jaarlijks wordt door de MR samen met de AC een jaarvergadering georganiseerd. Deze vindt in de regel plaats om september/oktober. In deze vergadering, waarvoor alle ouders een uitnodiging ontvangen, komen zaken aan de orde van het afgelopen schooljaar, alsmede de begroting van het volgende schooljaar. Ook worden leden van de MR en bestuursleden van de AC gekozen en (her)benoemd.

OBS de Kranepoort

J. Huurmanlaan 8
2831 XT Gouderak

0182 372855
directie.kranepoort@onderwijsprimair.nl
Directeur: Annemiek Boon

Annemiek Boon

Schooltijden

Ma8:30u.-14:15u.
Di8:30u.-14:15u.
Wo8:30u.-12:35u.
Do8:30u.-14:15u.
Vr8:30u.-14:15u.
Naar de site van Stichting Onderwijs Primair
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools